6/3

Ser att det är många nyfikna läsare inne här varje dag, så därför ska jag uppdatera er om de senaste dagarna.
 
Jag har inte gjort ett piss, typ. Legat hemma, spelat sims, sett på serier, ätit lite då och då. Jaa i stort sätt bara det!
 
Nae, men har träffat Linda, Marcus, Mallan och Mimmi också så lite har jag kanske gjort, sen i lördags blev det förfest hos Emma, gick in för "fullt ös, medvetslös" och så blev det. Brände massa pengar och blev ganska rund om fötterna hahah.. aldrig igen alltså. Tur att man är rolig iaf.. Aja nästa gång är det min tur att ta hand om er andra när ni är svinfulla mina kompizar!! Hihi 
 
Jahopp, min plan är alla fall att ligga hemma och vara deprimerad tills jobbet börjar. Ska va enhetsledare på farmors, woop woop, såå snart är jag i gång igen! Sen vet jag inte om jag ska plugga eller resa, sånt som märks.
 
 







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0