25/3

Den här veckan har jag gymmat med mimmi (och jag drog mig inte ur, inga dåliga ursäkter, nope ingenting), kollat på film och käka grillspett med bror och syster, gått på maxi med mimmi, städat hennes bil och haft vampire diaries och top model-mys. Sen i fredags kom lollo och sawii hit, så då blev det mathandling med linda och sawii till lördagen. Så på lördagen var vi ett gäng, grillade, spelade spel och åt efterrätt. Wooiiktigt Wooligt!

Sen på söndagen gjorde jag inte så mycket, kollade på 13 snart 30 med linda sen blev det sängdags!! Och så igår blev det att gå upp vid halv 6, för att skjutsa sawii och lollo till tåget sen blev det hem och inte göra så mycket, på kvällen blev det att kolla på talang och laga mat med lenny sen somnade jag redan vid 11. Så vaknade vi 5 idag och var aspigg, dock somnade jag om vid halv 7 kanske haha. 
 
Idag blir det nog inte mycket att göra heller, ska väl se på solsidan.. sen hämta mamma och pappa vid flygplatsen ikväller. Yee, annars inget. ROLIGT LIV!! Nae men börjar jobba lite nästa vecka, så det ska bli roligt!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0