12/3 mah birthday

jahopp, vad har hänt de senaste dagarna då? I fredags blev det taco hos mimmsan, och eftersom nisse hade fyllt år ett par dagar tidigare så köpte jag med mig en tårtbit och gifflar som vi sen käkade till efterrätt framför lets dance! 

I lördags så hjälpte jag mamma att städa sen på kvällen kom kellan och emma, så åt vi chips, popcorn och dipp framför mello. Sen kollade vi igenom massa gamla och fula bilder från gymnasiet och gc, hahaha.. asso.

I söndags spela jag super mario till lenny och farmor kom, då blev det faktiskt grillpremiär!! Micket god mat, sen så följde jag med linda och tvätta bilen.
 
Igår så kom malin och mimmi hit, så leta vi roliga minnen på facebook (haha) sen så åkte vi med mimmi in till stan när hon skulle till jobbet, så blev det subway och lite shoppning.
 
Idag så gick jag till tandläkarn i de fina vädret, sen hem för att sola lite på verandan. Sen har jag inte gjort så mycket, bara slappat!

OCH nu är det ju faktiskt en ny dag som råkar vara min födelsedag, woop woop

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS på födelsedagen, Gumman :-) Kram Mamma

2014-03-12 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0