27/6

Herregud, dagarna bara springer förbi. Känns som de var igår jag uppdaterade haha, men icke! Hmm, vad har hänt under de senaste två veckorna dååå?! Har jobbat såklart, sen har ju pannedanne tagit studenten, woop woop!! Vi firade också andreas en helg, var sjukt kul. Var dock tvungen att dra mig hemåt tidigt eftersom jag jobbade dan därpå haha.. Sen har vi firat becca, bjöds på massa god mat och hade riktigt trevligt där med! Och så kom midsommar, då började dagen med jobb och sen tog jag bilen direkt till nisse där vi var ett gäng. Körde fem kamp, laga god mat, vann och förlora på beerpong och körde lite ölspel. Massa kul! Däckade sen där och tog bilen hem dan därpå, då åkte vi upp till farmor för lite midsommarfirande och god mat.

Sen har jag jobbat lite till och i onsdags så träffade jag mallan brallan, vi gick på staden, käka kebab och tog en promenix med tilda som jag inte träffat på länge, sen blev jag upplockad av linda så åkte vi hem till henne. Droppade in lite farmödrar för lite aw, så körde vi ölspel sen blev det att dra sig ner mot hugo. Eftersom det var 50 % i baren så var vi ju tvungna att nyttja det, så blev en hel del dricka. Träffade också på massa butikare och andra kolmårdare, hade sjuukt kul. Hittade också massa nya kompisar för kvällen hahah. Sen när brorsan min (som följde med ut på hugo!!!!! fortfarande i chock) skulle hem så betalade jag taxi upp till linda men lyckades glömma ge honom nyckeln och sen när jag kom på det ringde jag minst 120 ggr innan han svara, men då var det redan försent. Han hade hunnit ta bilen hem haha.. dålig syster. Sen vid stängning drog jag, lenny och elias till stället i hörnet för lite fyllekäk, sen gick vi hem till lenny. Jag skulle skoja och lägga mig över hela sängen så ingen mer fick plats, så skulle linda bara borsta tänderna, men när hon kom tillbaka hade jag redan hunnit stendäcka. Så linda som faktiskt bor där och elias fick sova i soffan haha!! 

Så igår vaknade vi upp, städade lite och sen kollade vi på sjukt ointressanta program på tvn. Sen blev det subway till frulle och efter det gjorde vi oss iordning för stan men hann bara gå i 10 min innan pappa slutade jobbet och jag skulle åka med honom hem. Väl hemma däckade jag direkt efter maten sen hände det inte så mycket mer!

Idagen har jag jobbat och imorn ska jag jobba och på söndag ska jag jobba! Japp det var allt för mig denna gång, herråååå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0