11/6

Oj hallelujah evelina ska blogga, det var ett tag sen! Känns som det har hänt jättemycket men ändå ingenting. Har i alla fall börjat jobba, äntligen fick man nåt annat att göra om dagarna än att kolla på serier och sova. Har klippt håret efter nästan två år haha, lagom slitet det var då. Har haft mys och restaurangkvällar med tjejerna. Varit på grönalund med jobbet. Varit på Liseberg med bästa vänner. Varit på Smultronstället. Varit på inflyttningsfest. Haft många roliga nyktra utgångar eftersom man jobbade varje helg. Och en onykter utgång förra onsdagen med butikarna och parkfood, länge sen man var så full haha, lyckades med att skämma ut mig som vanligt och blev bästis med folk som stod bredvid mig i baren. Inte lika kul att jobba dagen efter kanske, hade till och med glömt ställa alarmet men cool som man är vaknar man iaf en halvtimma innan man skulle dra sig, skulle kört bil men var inte alls körbar så fick åka med lenny som tur var! Jobbat har jag ju faktiskt också gjort. Och så mycket mer som jag inte kommer på just nu.
 
Roligast idag på jobbet var ju alla fall på lunchen då mimmi satte en klisterlapp där det står "tillfälligt slut" på, på min mössa som jag sen glömde att jag hade när jag sen ställde mig i kassan HAHA. Märkte det sen och blev helt illröd i ansiktet haha.. aja nog om det nu tänkte jag dela med mig av lite bilder och sen får vi väl se om jag lyckas skriva något mer blogginlägg i framtiden. 
 
 







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0