I had a dream the other night about how we only get one life.

Får panik. Behöver nåt att göra. De flesta kompisarna jobbar och de andra är utomlands.. FICK PRECIS EN SNILLEBLIXT!!! japp, det var en bra snilleblixt. Se om det går vägen!!

I alla fall, har kollat utbildningar och jobb hela dagen, och har inte blivit så mycket rikare på ideer. Blev alla fall väldigt sugen på att plugga event management, typ till festarrangör! Det skulle vara kul, dock hittade jag mest utbildningar utomlands, typ i USA. Men vem tackar nej till det? 
 
Känner mig mer sugen på att plugga vidare än att hitta ett jobb, känns inte som jag kommer hitta nåt jobb jag kommer vilja ha hela livet. Så gjorde precis ett konto så jag kan anmäla mig till högskoleprovet, så googlade jag lite om det, vad man behöver kunna och lite, så står det att man borde vara allmänbildad, HAHA fan. Det är inte jag. Så var det en som skrev "t.ex. den här frågan kan komma upp "vem är sveriges statsminister?" Nu vet jag ju att det är fredrik reinfeldt såklart, men kommer ihåg att jag trodde det var göran persson ganska långt efter att det blev fredrik istället hahah.. ae allmänbildning är inte min bästa sida, tyvärr. Dåligt ordförråd har jag också. 
 
Kan inget om politik eller något sådant heller, kommer ihåg en sak här med. När det var en kille från sifo som skulle ställa massa frågor till mig och frågar massa om politik och andra svåra saker, och jag bara satt där och bah, ööööh, vet inte... sen att jag hela tiden var tvungen att fråga vad massa ord betydde och vad han menade.. HAHA pinsam tjej. Vet att jag frågade vad som menades med nationalitet HAHAHHA..
 
Aja, nu ska jag inte sitta och klanka ner på mig själv. Matte är jag bra på i alla fall, eller jag var det, har glömt ganska mycket nu iochförsig.. haha aa det var det. Sen vet jag inget mer jag är bra på. 
 
Känner att jag behöver lära mig att ta lite risker, inte bara sitta hemma och vänta på att nåt ska hända. Vi lever ju bara en gång. Men vad ska man göra då, har redan varit ute och rest, trodde jag skulle veta vad jag ville göra efter det, men nej. Kanske borde resa igen fast jobba också? Kanske åka till norge igen? Gillar att jag sitter och gör ett inlägg, där jag typ bollar ideer med mig själv hahah.. nae men nog om det. BÖRJA TA RISKER EVELINA! 
 
Vill att någon random ska komma fram till mig och bah, "vi har världens bästa jobb till dig här" och sen säga hur mitt liv kommer att se ut, vem jag kommer gifta mig med, hur många barn och vilket fint hus man kommer ha och hur livet inte kunde bli bättre för mig. Så man vet vad man har att se framemot. 

Tackar för mig, haaaade

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0