Allt är för bra nu, går runt i t-shirt och är trött.

Okidoki, då var man hemma i kylan igen, weeey. JAG ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖ, haha eller inte!!

Nae men det är skönt att vara hemma, känns som igår och allt är som vanligt igen. Känns inte ens som om man har varit iväg vilket är lite sorligt. Tur att man har bilder och en bra bränna som bevis på att man faktiskt har varit borta ett tag. Sista dagarna var vi i Bangkok och bodde vid flygplatsen på grund av alla demonstrationer , åkte till ett större shoppingcenter nära hotellet och shoppade lite. Ville ju åka till MBK där man kunde hitta billigare saker och kanske shoppa lite mer men det låg ju mitt i smeten av demonstrationen så vi skippade det. Annars så solade vi vid poolen, var ju tvungen att ta vara på våra sista soltimmar. 

Så i förrigår tog vi flyget hem till sverige igen, tyckte att de 11 timmarna på flyget gick ganska snabbt faktiskt. Skönt det! Sen kom bästa mamsen och hämtade oss, väl hemma så hade jag fått två (!!!!!) nya chillifiltar och massa julmust. Evelina ÄLSKAR chillifiltar och julmust. Och lök, all lök, vitlök, rödlök, gullök. Och katter. Haha, då vet ni det. Så jag packade upp allt, slängde kläder i tvätten och sen kröp jag ner i sängen med mina chillifiltar och somnade till paradise hotel. 

Igår vaknade jag lite innan 6 på morgonen och var jättepigg, så kollade igen lite serier. Senare så började jag göra mig iordning lite, sen kom mimmi och malin, kände mig ganska ASBRUN när man jämförde sig med dem. Hihih. Så vi laga lite tacos, åt det och snackade skit. Sen kom och kellan, så blev det mer prat sen drog vi vidare på förfest hos andreas. När alla kände sig redo så blev det puls, hade faktiskt askul, mest för att jag var så brun höhö. Älskar att vara brun, varför kan man inte alltid vara det?? Nae skoja om att det var kul för att jag brun, men det var mycket folk och många man kände igen. Trodde det bara skulle vara 96:or.. Sen blev det taxi hem, skulle egentligen sovit hos kellan eller mimmi, men jag längtade efter min säng och chillifiltarna så åkte hem istället! 

Idag har jag slappat hela dan, fick en känsla av att jag hade gjort av med massa pengar igår eftersom att när folk ville bjuda på shott sa jag "men jag har pengar, jag kan bjuda istället" så trodde jag hade gjort det. Men när jag gick in på kontot idag så hade jag inte köpt någonting förutom taxin, så då blev jag glad, haha!! 

Och nu har jag precis ätit oxfile med potatisgratäng, pepparsås och god sallad med fetaost!! Så himla gööööött. NAE men om man ska spela lite sims kanske, JAA!! 

Så hittar jag det inte, jävla skit....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0