8-10/1

Okej nu ska vi se här! 
Dan efter vi hade åkt båttur blev det att dra sig mot patong igen, märkte dock att nåt kioskmongo hade tagit mina flippisar så fick gå barfota ännu en gång! Alltså jag och min tur med skor.. Aja man är väl ingen riktig backpacker förrens man går barfota överallt, right? Haha. 

Ae men en båttur och en minibuss senare så var vi i patong igen på ett lite mindre hostel med mindre människor, mycket behövligt!! Sen lämna vi väskorna för att gå och köpa lunch, köpte också mitt 5:e par skor så nu behöver jag inte se fattig ut längre. Dom kommer väl säkert också försvinna eller gå sönder inom en snar framtid.. 

Efter lunchen gick vi oh shoppa lite sen hem för att duscha oh så. När vi kände oss redo gick vi och käka på en nattmarknad, riktigt bra, man går och äter samtidigt, alltså förbränner man det man äter på direkten! Hahaha eller? 
Sen gick vi mätta oh belåtna hem igen för att faktiskt gå oh lägga oss tidigt! Jajamensan!! 

Dan därpå tog vi taxi till kata beach, så låg vi där ett bra tag sen tog vi oss hem och blev nattmarknad och läggdags tidigt idag igen! 

Igår hyrde vi faktiskt två moppar, mycket billigare än taxi. Så Jenny och Jessica som är erfarna moppeförare fick köra. Så vi åkte till kata beach igen, pressade lite sen åkte vi runt lite tills vi hittade en bar uppe på berget! Världens jävla backar upp, trodde inte moppen skulle klara av det men visade sig vara fel! Kom upp i liv, så firade det med lite pomme och jordgubbsshake(?) och hade jättefin utsikt över patong!

Sen var vi ju tvungna att ta oss ner för dessa backar också, gick utmärkt! Bromsarna höll som tur va haha. Så åkte hem och gjorde oss iordning, tog en powernap, käka nattmarknad hade lite förfest sen drog vi först till en gaybargata, ae inte riktigt min stil, kände mig jätteobekväm haha! Så efter lite om och men blev det grabbarnas där vi dansa och hade det kul! Såg också dorota från ph, haha asso... sen drog vi vidare hade lite deeptalk sen hem för att sova!

Så idag har jag sovit ut för första gången på aslänge, så jävla skönt!!!!!!! Kollade också igenom min vine där det är massa videos på Hugo och gucci, ååh saknar dom gosbollarna! 

Aefan ska försöka uppdatera lite oftare så jag slipper dessa noveller hela tiden haha!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa o jag försökte ringa Linda men hon var inte tillgänglig :-(( Vi försöker senare igen :-)) Kram mamma

2014-01-11 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0