4-7/1

Ehee, bered er på en novell här!

Sista dagen i patong så blev det biomys, såg på captain phillips, riktigt bra film!!! Var himla sorgligt i slutet, så blev att gråta av sig en skvätt sen eftersom jag var sjukt kissnödig springer jag till toan, så hör jag några småfnittra bakom mig så märker jag att jag har mina fillipisar på fel fot HAHAH... Efter bion blev det hem oh packa sen sova! 

Dagen därpå tog vi oss till phiphi, äskade phiphi! Väldigt svettiga och dana traskar vi upp med våra tunga väskor till hostlet the rock som vi bodde på förra gången, MEN så var det självklart fullt. Gick och leta i 5 timmar efter ett jävla hostel, fyfan! Trodde ärligt talat vi skulle få sova på stranden, sen planera vi att lägga våra väskor och låna en dusch på något fint hotell för att sen bara festa hela natten men då kommer en räddare i nöden på cykel och frågar om vi behöver rum! Så jävla lättad, sen säger hon att det bara finns ett för två stycken, men antar att hon såg hur olyckliga vi var så vi 4 fick dela på det! Perfekt läge, precis vid strandpartyt låg det. Så vi gjorde oss iordning och firade med fest, gjorde av med massa pengar men sjukt kul hade vi!!

Dagen efter det blev det upp tidigt för att hitta ett nytt hostel, mådde skit men gick som tur va bättre än vi trott! Så det blev att packa upp sen dra oss till stranden och steka. Sen gjorde vi iordning oss för fest, hade sjukt kul då med. Skulle vilja skriva om hela kvällen meeeen det skulle nog bli lite för långt haha! 

Så idag har vi åkt båt för det mesta, stannat på lite olika öar, solat, badat och snorklat! Sen efter solnedgången kom vi hem igen gick och åt och nu ligger jag i sängen och chillar! Blir strömavbrott var 5 minut så fick duscha i mörket haha.

Bjuder på lite dåliga bilder 








Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh skönt att höra att allt är bra. SAKNAR att jag inte kan facetima med Dig :-((((( :-(((((( :-((((((( Jag är hemma o sjuk nu. Förkylningen har satt sig i ögonen så jag är såååå vackert JÄTTERÖD o lite svullen i båda ögonen. Det är sååå fint ;-))) O idag vaknade jag med migrän också, så jag känner mig inget vidare. Jag hoppas att vi kan prata i helgen iaf. Så att jag kan få se Dig o höra hur det är med skrapsåren, kameran o mobilen OCH med den nya tatueringen ;-))) Kram mamma

2014-01-09 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0