31/12

Ok, kommer inte blogga mer min mobil OCH kamera har slutat funka. Vill bara dö. Har 2000 bilder på mobilen som jag kanske aldrig kommer få tillbaka. 
 
igår hade vi det iaf kul tills vi skulle hem, det spöregnar och jag och Jessica ska hitta hem, går i regnet på en ödegata så kommer en moppe i världens fart och försöker råna mig genom att ta tag i min väska som jag har runt halsen/axeln så jag flyger med och landar i en vattenpöl. Gjorde sjukt ont men fick bara några skrapsår som tur va, det kunde ha gått värre.
 
Det var det. Hatar mitt liv. Naedå, ska inte överdriva men fyfan va arg och ledsen jag är!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, att förlora mobil, kamera o kort är ingenting i jämförelse. Du kunde ha råkat mer illa ut än så och även om det måste ha varit väldigt obehagligt att råka ut för det som hände och att Du fick ont m.m så är jag OTROLIGT tacksam att Du inte råkade värre ut. Var rädd om Dig o sköt om skrapsåren. KRAM mamma

2014-01-01 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0