2-3/1

I förrigår innan vi skulle ta taxi till flyget så skulle vi betala för all mat vi ätit på hotellet och de hade frågat om vi ville ha separata notor(?) MEN så klart får en för alla, självklart att det ska börja krångla när man är lite stressad! Så fick räkna ut det ett tag sen när vi ska betala krånglar korten så det tog också sin tid. Sen när vi ska ta taxi åker alla förbi men en stannar och så säger vi vill till flygplats så svarar han att det är för mkt trafik och åker iväg, jävla stolpskott du borde inte jobba som taxichaufför!!!!! Får tag i en taxi till slut och trodde vi skulle missa flyget MEN de gjorde vi inte som tur var!

Så två flyg och en minibussresa senare var vi framme i patong igen, kändes fan bra även fast det luktar sjukt jävla äckligt här. Möttes av världens party på bargatan när vi skulle hitta hostlet, lagom kul när man ser ut som skit och går oh bär på en tung väska..

Iaf hittade hostlet, låg precis på bargatan några meter från grabbarna grus (!!!) under ett köpcenter, så väldigt gömt! Vi hade bokat sängar i ett 100 bäddars rum men sen visade han att man bara låg på madrasser på golvet så vi fick varsitt bås istället för samma pris så vi valde det istället haha!!

Igår så började dan med att gå till stranden för att svettas och plaska i havet. Sen kommer såklart grabbarna grus och nästan tvingar oss oh köpa öppenbar mellan 10-12, de tänkte inte sluta tjata eller gå därifrån förrens vi hade köpt det så blev bara att göra det helt enkelt haha. Men det vare värt sen! 

Så efter stranden blev det mat sen hem för att göra oss iordning, sen drog vi och åt middag sen till grabbarnas! Jag och Jessica svepte våra drinkar så vi skulle hinna testa alla, tror fan vi hann göra det haha! Så ja, vi blev ganska runda om fossingarna. Hade det alla fall jävligt kul sen drog vi till syndrom där vi träffade Jesper igen som jobbar där, hahaha var tydligen väldigt arg på honom, har ingen aning om varför!!! Ae men de var kul, träffade säkert många fler, sen däcka jag typ på gatan när jag satt med Jessica och nån mer så det blev bara att gå över gatan ner till källarhostlet för att lägga sig och sova helt enkelt! 

Och idag kommer Linda oh berättar roligaste, hon vakna med en bunt pengar i fickan (mer än vad hon gick ut med) så blir hon rädd och går till skåpet för att se så hon inte tappat kortet som hon inte ens hade med ut haha! Men där hittar hon ytterligare en väldigt stor bunt med pengar. Hon hade alltså gått och hämtat kortet och tagit ut 25000 bath = 5000 sek för att kunna fyllekäka HAHAHA, och så behövde hon inte ens betala för fyllekäket! Hahah ae det va roligt! 

Så idag mådde vi inte så bra, jag trodde det fortfarande var natt när jag vakna och Linda kommer och frågar om vi ska till stranden, jag bah är hon knäpp jag gick ju precis oh la mig vill inte ta ett nattdopp nejnej!! Så märker jag att klockan är halv 11 haha... så följde med henne till stranden men båda kände sig spyfärdiga efter en halvtimma så nu ligger jag här i mitt lilla bås igen och vilar lite!

JÄVLAR vilket långt inlägg, so sorri

För att se mer bilder än vad jag kan lägga upp, var vänlig att besöka min systers blogg www.lindakv.blogg.se, tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0