18-20/1

I förrigår stanna jag hemma istället för att följa med till stranden.. jag vet, mycket konstigt. Hade börjat flaga ytters lite så ville inte riskera att börja flaga mer haha! Så blev att dricka pepsi och käka mentos till tjejerna kom tillbaka. Sen slappa vi lite till och efter det drog vi till en marknad för att kolla lite, hittade dock ingenting :( 

Igår så gick vi ner till stranden, sjukt skönt. Råkade också köpa öppen bar fast på Stockholm istället bara för att det var så mycket billigare än grabbarnas.. så efter strandhänget gick vi hem och gjorde oss iordning, sen käka vi pizza och efter det gick vi mot Stockholm. Var inte så värst mycket folk, men vi hade sjukt kul iaf!! Sen tiden efter vi varit där är lite suddigt, var tydligen en ganska lång stund inne på grabbarnas haha.. Och så råka jag fylletatuera mig igen hehe. 

Däcks ganska hårt i sängen och vaknar på morgonen av att Jenny kollar i lindas säng och säger "vart fan är Linda??" och jag reser mig upp och bah "VA?" och Jessica bah "vafan har hon inte kommit hem än????" sen hör man lite tyst "va?... va?" så ligger Linda i sängen HAHAHA

Så idag har vi slappat och kollat lite på stan och packat det sista! Känns skönt att komma hem snart, dock inte till kylan. Bläh. Fast lite jobbigt att vara i Bangkok i tre dar nu, men men. 

Så det var det, seeeya wouldnt wanna beeeya 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0