16-17/1

I förrigår gick jag och Linda ner till stranden, tror det var den skönaste soldagen jag haft, blåste lagom mycket och man kunde somna även fast det stekte! Så det alltid borde vara! Fast sen kom såklart grabbarna grus så skulle ena tränga sig ner på min solstol, blev lite obekväm där haha.. sen kom ytterligare några från Stockholm syndrome och sen några från två andra nattklubbar! Alltså blev vi väldigt omringade, och satt där oh bah när fan ska dom gå så vi kan få gå oh bada hahah.. och varje gång han som låg på min stol skulle skratta lägger han sitt huvud på min mage?? Försöker faktiskt sola här hörru.. sen gick dom! Men bara nån timma senare vaknar jag av att killen pussar på mig, alltså.. 

Aja nog om det, efter pressandet gick vi och käka donken och så hem för att slappa lite, så kom också lauren, Jenny och jessicas kompis från Australien, på besök! Så på kvällen blev det lite förfest innan vi drog vidare till gg, gjorde av med exakt alla pengar jag hade kvar i väskan, varenda liten peng haha. Så det var kul där, sen blev det hem oh sova.

Igår så gick vi och köpte pizza till frulle som vi tog upp till rummet och åt. Efter det blev det mycket slappande sen drog vi till matmarknaden och köpte lite billig mat innan vi drog på vår 10:e bio! Den här gången såg vi 12 years a slave, inte så bra som jag trodde men ändå helt okej! 

Juste, känns ju inte alls så tryggt att vi åker till Bangkok om några dagar när det är värsta kaoset där! Och vi ska vara där 3 nätter... kollade också upp var kaoset var och såklart ska det vara precis där vi ville bo för att ha nära till shoppingcentrena.. dumma demonstration. Så vi får helt enkelt bo vid flygplatsen och göra ingenting i tre dar... åh. 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter tryggt o bra att Ni ska bo vid flygplatsen tycker jag :-)) Kram mamma

2014-01-18 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0