1/1

Hehe bloggar nog lite ändå, dock har jag ju inga bilder rååå.. 

Men iaf nyårsafton började med lite filmtittande eftersom det var molnigt! Sen tog jag ett lååångt bad, så började alla göra sig ordning för kvällen! Så när vi kände oss färdigfixade gick vi ner och åt middag sen upp igen för att börja förfesta. Både jag och Linda hade köpt nåt energipulver på gili som vi tänkte ta med hem till Sverige men sen när vi googlar på det är det endast lagligt på Bali haha, så det blev ett perfekt tillfälle att använda allt igår, det är ett pulver man tar innan man shottar så man inte känner vodka smaken, fast det var ganska äckligt ändå hahah!! Hade det jättetrevligt, sen 5 min innan klockan skulle slå tolv sprang vi i spöregnet ner till stranden men kändes inte så värt att stå i regnet och se på fyrverkerierna så vi gick till en surfbar och tog en öl sen fick vi skjuts på moppar till en annan bar , så hängde vi där ett tag tills vi drog till baren vi brukar hänga på! Där var vi i alla fall ganska länge, hängde med några italienare. Sen börjar klockan närma sig fem så efter mycket om och men så gick jag och Jessica hem utan hemnyckel i spöregnet! Asso har nog aldrig varit så blöt av regn haha, plus att mina fina ballibong flippisar gick sönder så barfota var vi med (Jessica tyckte det såg så skönt ut utan skor så hon lämna sina i baren som hon nu ångrar hahah) sen hände ju allt med moppen, nu är det ju lite kul om man tänker efter hur det hände, att han drar i min väska och jag flyger iväg måste varit väldigt roligt att se!!! Haha, kanske inte om jag hade brutit nåt men det gjorde jag ju inte. Det ända tråkiga är ju att mobilen och kameran inte funkar!! Men får hålla båda tummarna att det vaknar till liv igen. 

Sen kom alla hem olika tider och alla tog en varsin varmdusch innan vi kröp ner i sängen och somnade runt 7 på morgon, alltså vid tolvslaget hemma i Sverige!! 

Så igår blev det inte att göra så mycket, låg i sängen i stort sätt hela dan, beställde mat upp till rummet och sen la sig i sängen igen! Så det var en skön dag, men nu börjar man känna att man har ont i nästan hela kroppen, blä!

Idag vakna vi tidigt, åt frulle och nu ska jag bara borsta tänderna sen drar vi oss vidare mot Thailand igen! Woop woop!

Herrå 


Hittade lite roliga bilder på pappas mobil så den där kan jag bjuda på :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att Du kan skratta åt det som hände, gumman :-))) Kram mamma

2014-01-02 @ 20:36:19
Postat av: Mamma

Skönt att höra att Du kan skratta åt det som hände, gumman :-))) Kram mamma

2014-01-02 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0