Keep your head up, keep your heart strong.

Har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna, hjälpte mimmi med att vara lite flytt och städhjälp. Tänkte starta min egen firma (heter det så?) Evelinas Flytt och Städ AB, man får gratis hjälp men man måste hämta mig och skjutsa hem mig! Sen följde jag med henne och nisse när de storhandla och åt middag med dom senare. Japp tredje hjulet var det här ja. Dan därpå gick jag och malin på stan, gick till mobilakuten med fånen min. Fanns inget sätt att få tillbaka min asienbilder, så fick återställa den sen byta batteri så var den som ny igen, dock med den senaste uppdateringen som jag inte ville ha.. haha. Aja, jävla skit!! VILL HA MINA BILDER :(( Sen följde jag med henne hem, så körde vi monopol, ägde sööönder, sen blev det tacoooos!!
 
Igår så gjorde jag inte så mycket, slappade, kollade vampire diaries typ. Sen mot kvällen kom kellsan, så blev det chips och dipp framför the vow. ALLTSÅ channing tatum. Vilken man! Även fast jag skulle glömma bort att jag hade varit tillsammans med honom i 4 år, så skulle jag lätt bli kär i honom på direkten igen, kolla på honom liksom!! 

Idag har jag varit upp sen typ 7, och har fortfarande inte ätit frukost. Booooorde kanske ta och fixa det nu, yea. Så det är väl det jag ska göra nu, äta frulle, sen kanske se vampire diaries och spela sims. Juste, kattfan fick rycket när han låg och sov vid mitt ansikte igår så rev mig på kinden :( 

Sen är jag så himla sugen på att gå ut, hatar att man inte kan välja vilken dag man känner fört. Utan det måste vara på onsdagar, fredagar eller lördagar. haha, ååh, ta mig tillbaka till phi phi!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0