7/2

Detta har hänt de senaste dagarna: slappat, slappat och slappat. Heldag med lenny, solade, käkade donken, kollade på bilder, spelade spel, kollade på svanprinsessan, käkade pizza och såg på paradise. Heldag med hashtaggänget (lenny,jelling,jenny och moi) kollade genom allas asienbilder och käka gotteri, sen blev det ner för käk på åbykrog, hem till lenny köra lite kortspel sen in mot hugos. Riktigt rolig kväll faktiskt!! Och så idag har jag mest kollat på oc och käkat tsatsikimackor, SÅ JÄVLA GOTTTTTTT! Sen vid halv 9 kom marcus och hämtade mig så åkte vi hem till honom, åt lite godis, kollade på film, pratade och gick ut med hundarna, så kom väl hem för kanske en timma sen. Och nu har jag precis valt ut lite bilder från asien som jag tänkte bjuda på.
 
Imorn ska jag vara med mimmi, ska väl boka det sista för alperna, sen göra nåt råååligt hoppas jag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0