24/2

Sådär då, då har man varit i alperna och hälsat på tildutt och beccis!! Första dan blev det skidåkning, var snöstorm och så såg man ingenting.. var vitt överallt. Såg inte ens om de var uppförsbacke eller nerförsbacke så var ju konstant livrädd!! Stackars Tilda som fick åka JÄÄÄÄÄÄÄTTEsakta med mig sista timman haha.. benen var ju helt slut och så kunde jag typ inte stanna.

Andra dan var vädret bättre så då gick det skitbra att åka, var till och med kul. Och tredje dan blev jag sjuk så blev inget mer skidåkande för mig, men de gjorde inte så mycket! 

Annars under veckan gick vi ut, var på afterski, åt god mat och träffade la balme (?) (deras kompisar) jättetrevliga! Så blev Kenny begins filmen med dom en dag också! Det var i alla fall en rolig vecka även fast jag blev sjuk.. alltid ska jag ha så dålig tajming. Fick alla fall träffa Tilda och Becca!!! 

Kom hem i onsdags så har inte gjort så mycket, varit sjuk.. så har bara blivit film och mat med Danne och Linda. Igår kände jag mig lite friskare så då blev det lite förfest och sen en liten utgång.  

Och idag så har vi kollat film och lagat mat igen, sen facetima jag med en saknad micha och nu blir det oc sen sova!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0