2/2

Låg och kollade vampire diaries hela resten av dagen igår också, sen vid 10 på kvällen kom mimmsan och hämtade upp mig så åkte vi till linköping där de firade cissi, så vi var där en stund. Sen skulle vi dra oss mot platå men blir sugna på puls istället, så vi åker till norrköping igen och är framme kanske kvart över 1. Så är det värsta kön, kändes sjukt ovärt att stå där, men så fixade en vän till cissi in oss haha! Han bjöd även oss på massa dricka, så sjukt billig utgång haha. Träffade ganska många man kände igen och var faktiskt kul även fast vi bara hann vara där en timma typ.. sen skjutsade mimmi hem mig igen, tackar och bockar!!


Så idag har jag inte gjort nånting, så himla tråkigt liv! Men om 10 dar åker jag och mimmi till AAALPERNA en vecka för att träffa tildutt och beccis, woop woop!! Så jäävla taggad, dock hatar jag att åka skidor. Men är inställd på att ändra uppfattning om det väl där haha. 
 
Imorn ska jag försöka hitta på något iaf, vet inte vad, men något ska jag göra!!
 
Det var väl det, herråå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0