11/2

I fredags så blev det lite ärenden med mimmi, sen storhandling och vidare hem till mig för lite pizzakäk och vampire diaries. Efter det drog vi till jellingpelling för att dippa lite chips framför en moviie och kela med kissarna som inte var så keliga just då haha!! 

I lördags så åkte jag, kellan och eminemma (som jag inte träffat på typ ett åååår) oh handlade, så åkte vi hem till emma och gjorde jättegod mat. Snackade massa skit, sen slog vi på mello, SÅ JÄVLA DÅLIGA PROGRAMLEDARE!! Hatar folk som försöker vara roliga men misslyckas.. sen kom också mimmi, cissi, johanna och jessica. Så drog vi till världens en stund sen ner till hugo, var så jääävla mycket folk så man knappt kunde röra sig!

I söndags var det slappardag, mot kvällen kom linda och farmor så åt vi god mat.
 
Igår gjorde jag inte heller så mycket, sen mot kvällen åkte jag in till stan och mötte lite saknade kolmårdare så fika vi lite på fräckas och pratade om massa gamla minnen. Micket trevligt!! Sen kom jag hem, började packa lite för alperna och sen blev det lite oc tittande.

Idag blir det att packa det sista och bara ta det lugnt, som jag brukar göra hahah..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0