28/7

Sådärja, då var jag här igen efter 21 dagar. I hela 21 dagar har ni gått ovetandes om vad jag gjort på mina vardagar. Förstår om ni har varit oroliga, men nu kan ni lugna ner er igen, jag lever. 

Under de här 21 dagarna har jag hunnit med ganska mycket tycker jag. På onsdagarna har det såklart varit aw, känns som det är det enda jag skriver om. Men jaa, det är väl det enda som händer i mitt liv typ utöver jobbet haha! Iaf, har suttit jättelänge och försökt lista ut vad vi gjorde den första awn och kom fram till att vi farmödrar hängde hos lenny för att sen dra ner till hugo men kommer inte alls ihåg om det hände nåt roligt den utgången haha, det är helt svart just nu! Kommer säkert komma på snart. Andra onsdagen hängde vi hos lenny innan igen, lite farmödrar och några av lennys killkompanjoner. Efter lite lögner (ja, enligt en kille så skulle man bara ljuga på förfester så då gjorde vi det) och dricka så traskade vi ner till hugo. Blev en väldigt städad kväll, förvånansvärt nog haha! Och så nu senaste onsdagen så var vi hos lenny, jag, calle-wille, danne och linda såklart! Lyssnade och sjöng med till massa gamla goda låtar innan vi drog till hugo. Alla ville hem tidigt förutom jag, så jag stannade kvar! Och nej, jag var inte själv haha! Micha, Anna x2 och Stina var ute så hängde med dom. Var väldigt många skumma människor ute alltså. Många som kom fram men hade inget vettigt och säga utan stod där och glodde typ, weird. Och var typ nykter också, glömde jag ju säga!!! Så det var dom onsdagarna. 
 
Firade också mallan en kväll. Hon hade collegetema på förfesten så jag var utklädd till en prom queen. Skulle fixa det där prom queen-bandet som man har runt sig och allt blev fel hela tiden haha. Mamma fick hjälpa mig med symaskinen och så råkade jag sy fel och fick sprätta upp, skrev åt fel håll och grejer men det löste sig till slut! Hemma hos mallan bjöds det på god mat och beerpong sen drog vi ner till hugo. Dock sprang jag och mallan upp på puls och shottade lite först. Tyckte inte att jag kände något så fortsatte shotta nere på hugo, vilket var en dålig ide haha! Blev lite för mycket. Blev klängig och allmänt jobbig hahah.. men hade kul ändå. 
 
Dan efter så blev också pappi firad, åt grillat och hade det bra ute på altanen! Sen så drog jag mimmi och emme upp till roosen som hade ordnat en grillfest, så vi hängde där en stund! Alla var trötta från fredagen så vi drog hem tidigt. 

Har haft väldigt många stressiga och roliga jobbdagar också, det får vi inte glömma! Kommer inte alls ihåg vad jag gjort efter jobbet eller på mina lediga dagar förutom de senaste tre dagarna jag var ledig! Då åkte vi ut till farmor för att sen ta båten till våran lilla sten där vi solade, badade och åt lite smått och gott. Andra dagen gjorde vi samma sak men då tog vi med oss madrasserna istället och låg och flöt på dom i sjön, sjukt vääärt!! 

Och jaa sen kommer jag inte på något mer, har säkert hänt massa roliga saker. Jobbigt att jag inte kommer ihåg :( 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0