18/8

I måndags på kvällen var vi ett gäng som åt på hugo eftersom nästan alla snart åker iväg.. så då lyxade jag till det med planka! Sjuuukt gött. Det var ju måndagsklubben också så efter att vi ätit upp så tog vi några drinkar och stannade ett tag till. Blev lite fuldans och sen hemgång. I tisdags så var jag ledig, då blev det att åka till banken med mamsen och danne för att fixa till våra fonder lite. Mamma har ju gjort så att vi haft typ 14 olika fonder för att hon tyckte det var kul, så nu minskade vi ner dom lite hahha.. sen åkte vi och kollade på lite träningsmaskiner. Tänkte om man inte vill gå till gymmet där alla andra hänger så kan man ju istället fixa ett eget här hemma! Efter det så skjutsade mamma oss till lenny, då köpte vi med oss lite donken sen blev det filmtittande, såg tre filmer. Under den första kanske jag hann se 20 minuter, resten av tiden sov jag. Den andra filmen sov jag under halva och så tredje såg jag väl nästan hela haha.. snacka om trött. 
 
I onsdags så möttes jag, emme, becca, mimmi och malin på maxi för att ta en fika och säga hejdå till emme som åker till zansibar igen, tredje gången gilt tycker jag allt. Så vi satte oss på expresso house och pratade om allt och ingenting haha. Efter det hjälpte vi emme att handla in det sista till resan sen blev det hemfärd. Hemma så tog jag en dusch sen tog jag bilen till micha för att göra mig iordning lite och efter det så åkte vi till gurra för att fira att han fyllt år. Så då blev det såklart utgång, hade faktiskt riktigt kul även fast jag var nykter för en gångs skull haha!! 
 
På torsdagen och fredagen var det jobb och sen på fredagkvällen kom micha hit så såg vi på skräckis! 
 
I lördags så jobbade jag också, sen på kvällen fick jag skjuts in till jellingpelling! Så vi pratade massa, kelade med milo och drack några drinkar innan vi drog till trädgårn. Trodde inte att vi skulle få plats någonstans, men hittade ett bord för två ändå haha! Sen kände vi oss väldigt ensamma så jessica hörde av sig till hennes killkompisar, så då fick vi komma till dom istället. Körde lite spel och drack lite öl haha! Sen traskade vi ner mot puls, jag har ju alltid älskat puls men inte längre alltså. Bara massa småttningar, sen kan man aldrig röra sig nånstans för att det är så mycket folk. Men den här gången så var det ändå ganska kul! Men jag skulle alltid välja hugo före puls. 
 
Och så igår då, vaknade astidigt och tog en dusch. Sen kom jag på att det var en dålig ide att gå upp tidigt eftersom man ska kunna vara pigg ikväll, så jag tog en tupplur till halv 1. Då åkte jag och danne in till stan och mötte linda, så shoppade vi lite grejer till kvällen, sen gick vi upp till linda och gjorde iordning oss. Och efter det blev det iväg mot vildmarkshotellet för avslutningsfest! Bjöds på god mat och dricka, sen dans nere på zansibar. Det var trevligt, men har nog haft det roligare de andra avslutningsfesterna faktiskt! Fick dock höra att redovisningen (där man hämtar och lämnar kassan) tyckte att jag var den trevligaste personen i år, det värmde en gammal farmors lillas hjärta, hihi. 
 
Idag då, inga planer här inte. Så idag ska jag bara slappa och äta mat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0