30/10

Igår blev det lite party också, så vi drog till dojo för att dela på en bucket sen träffade vi kate och de andra grannarna på en annan bar så då blev det ytterligare några bucket som vi sen tog ner till beachpartyt där vi röjde dansgolvet! Sen blev det pizza och hem för att sova men då kommer Kelsey och säger att hon vill tillbaka till stranden så då följde jag med henne så hittade vi Dominic och Luke! Så drog vi och käkade igen sen hem för att efterfesta nån kvart med dom, haha! 

Idag så gick vi först och åt frunch, blev grekisk sallad, sååå gott!! Sen var det dags för partybåten, då åkte vi först till ett berg där det var cliffjumping! Då var vi tvungna att bestiga berget en bit och jag trodde jag skulle dö, skakade sjukt mycket och ville bara gå ner igen haha, men enda sättet att ta sig ner på var att hoppa från klippan, efter många djupa andetag så hoppade jag tillslut! Hahahah tappade hela bikinitoppen men som tur hann jag dra upp den innan jag kom till ytan igen!! Kan va något av det läskigaste jag gjort! Efter det satte dom ut ett nät på sidan av båten, som var som en båtjacuzzi. Så jag, kellan och Linda hoppade ner och det var sjukt svårt att ta sig upp dit man skulle sitta så man inte flög iväg haha! Tappade nästan trosorna allihopa, plus att min bikinitopp once again lossnade fast jag hade tur som höll i den haha! Och så till en till sak av de läskigaste jag gjort var när man skulle upp från jacuzzin, då skulle man följa ett rep till baksidan av båten. Men eftersom båten gick ganska så snabbt så åker fortfarande bikinitoppen ner så var tvungen att hålla den på plats så hade bara en hand att hålla repet med tills de drog in mig. Trodde jag skulle råka släppa taget och flyta iväg.. sen när dom väl ska dra upp en så håller trosorna på att flyga iväg också, fyfan HAHA! Men jag klarade mig utan en nakenchock, dock tog det sin tid! 

Sen åkte vi till Maya beach och snorklade, och träffade också grannarna där haha. Fick också reda på att fotografen på båten, som förövrigt var sjukt snygg, kunde lite svenska så det blev lite pinsamt då vi hade pratat om att han såg bra ut när ha va i närheten hahah. 

Efter det såg vi på solnedgången och käkade middag och började åka hemåt. Men innan vi var hemma stannade vi på en plats för ett sista kvällsdopp då snorklade vi lite till för att se de självlysande planktonen under vatten, såå coolt!!! 

Sen kom vi i land och nu har vi precis duschat och ska strax möta upp alla för efterfest på dojo där dom ska visa upp alla bilder från turen, gaaash





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0