20/10

Idag blev det upp skapligt för att äta frulle sen hämta tvätten! Sen kom vi hem och det var fint väder, så vi la oss på en sten vid vattnet och sola. Efter det har vi gått och upptäckt stor del av ön känns de som haha, massa grejer som vi missat.. Sen blev det dusch och iordningfix för middag. Min mat var sjuuuukt stark!!! Måste väl försöka vänja mig antar jag. 

Efter middagen utforska vi lite mer, blev en strandpromenad i mörkret sen på vägen hem stanna vi på en beachclub och tog en öl medan vi kollade på killar som lekte med eld. Myys! Men nu är vi hemma igen och ska packa det sista sen sova tror jag för imorn åker vi ju till koh samui!!! Wouhu

Hahahhaha juste glömde det roligaste ju, takfläkten ramlade precis ner på Linda hahha. Nae inget att skratta åt, hon fick faktiskt ont..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0