8-10/11

I förrigår så blev det lite strandhäng sen efter det gick vi hem och gjorde oss iordning för att sen äta indiskt, lika gott denna gång! Efter det drog vi hem, tog en pownernap tror jag haha, sen blev det lite drickspel med hostlet! Blev lite segt efter ett tag så vi drog ut, först till grabbarnas för lite buckets och drinkar sen vidare mot "strippklubben" där jag omedvetet blev utmanad på fyra i rad av en thaitant som jag var tvungen att bjuda på en drink eftersom att jag förlora... sen träffade vi på två svenskar som vi mötte på phi phi som vi hängde lite med. Sen drog vi till seduction för lite dans sen blev det sub och sen hemgång. När vi kom hem kom engelsmännen som delar rum med oss också hem så då blev det lite svenska lektion och lite sång innan läggdags haha.

Igår gjorde vi inte alls mycket, regnade på förmiddagen.. så blev mest ätande och sovande till kvällen då vi drog med några rumskamreter för att möta upp Jenny och Jessica sen äta middag!! Efter middagen drog vi till några barer för att bli aningen fulla för att vi planerade att gå på pingpongshow... kan ju säga att jag var verkligen inte tillräckligt full. Fyfan medelålderstanter som skjuter ut saker och levande djur från underlivet, vidrigaste någonsin haha!! Efter den sjuka upplevelsen drog vi till en nattklubb och sen blev det hemgång! 

Kom hem vid kvart i 3 på natten och vi skulle upp kl 4 för att fixa frukost och sen ta taxi till flygplatsen men inget alarm gick igång så alla försov sig och vakna typ 20 min innan taxin skulle komma hah.. men vi hann! Så nu är vi på finaste hostlet i kuala lumpur i Malaysia. Ska ta en powernap nu sen ska vi utforska lite! Woop woop 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0