5-6/11

Det blev lite drinkar på grabbarnas som jag skrev och efter mycket påklängande och närgångnande(haha?) av gruskillarna och en 18 årig tjej som inte ville lämna våran sida så drog vi till syndrom istället och hängde med Jesper och jidde/jibbe som jobbade där! Satt och snacka om allt möjligt sen väntade vi på att dom skulle ha ett möte med kollegorna efter stängning så följde vi med dom till subway! Riktigt trevlig kväll måste jag säga!! 

Igår så åkte vi och en kille som hette Byron till kata beach för att flyta på vågorna och sola! Sjukt mycket finare strand än patong beach måste jag säga! Efter den trippen åkte vi hem och duschade för att sen gå till en indisk restaurang och äta! Fifan va gott, och har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv!! Sen blev det hem för att sova.

Idag så åkte vi på en utflykt, åkte bamboo rafting, red på elefant, såg ett minivattenfall, ananasfarm(?), var på ett minizoo där vi såg krokodiler, gibbonapor och sköldpaddor, åkte till en plats där tsunamin hade varit och fick lite berättat om det för oss! Hon som berättade det hade klarat sig från den men mist hela sin familj, så himla sorgligt. Sen så fick vi se där de födde upp sköldpaddor, och hjälpte de äldre som blivit skadade! Utflykten var okej, men vi fick en rysk guide som inte pratade engelska med oss plus att hon glömde oss på ett ställe.. haha

När vi kom hem så gjorde vi oss iordning sen drog vi, två finnar och Byron till en svensk restaurang och åt! Och nu har jag precis vaknat efter en lång powernap eller precis och precis, var väl en timma sen kanske haha! Iaf tjejerna är ute mendans jag sitter här, funderade på om jag skulle möta upp dom men njeee







Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅH, vad avundsjuk jag blir när jag läser om allt Ni gjort o gör :-) :-) :-) MEN bra att både Du o Linda skriver o lägger in foton på vad Ni gjort. JÄTTEKUL att läsa o se på fotona :-) :-) :-) Kram mamma

2013-11-07 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0