31/10-1/11

Igår blev det halloweenklädesjakt med Lenny, bestämde att vi skulle vara Harry Potter först men hittade inga bra grejer eftersom att det inte fanns nån speciell affär med halloweendräkter så vi blev hippies istället haha! Så hände det inte så mycket förrens middag sen efter det gjorde vi oss iordning för förfest, riktigt trevligt faktiskt! När vi alla kände oss lite runda om fötter drog vi vidare till irish pub och sen efter det till relaxbar där vi hängde lite med Clem! Och så blev det ju stranden efter det såklart, dock tappade vi alla bort varandra hela tiden och alla tre gick hem själva haha! När jag kom hem hade Linda redan däckat ganska snyggt i sängen hahah!! Ville lägga upp bild på det men fick inte :( sen så kom en katt in i rummet som aldrig ville gå ut.. Sen däckade också jag med kläderna på, handväskan runt mig och mobilen i famnen haha!! 

Idag har vi legat på stranden och badat lite. Sen gick vi upp till viewpoint, och för att komma dit var man tvungna att gå upp för massa jävla mördartrappor, var helsvett när var framme!! Haha sen gick vi ner och åt på en mexikansk restaurang där jag drack godaste bananshaken ever!! Och nu har vi inte gjort så mycket, blir nog faktiskt en lugn kväll ikväll höhö

Och nu blev textstilen jättekonstig bara för att jag kopiera från anteckningar, blä 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0