25-28/11

Ojoj vad jag är dålig på att blogga haha! Men dagen efter djungelturen bestämde sig jag och Linda att vi alla fall var tvungna att se en orangutang när man är i borneo så då tog vi taxi till ett orangutang center och det var det vi såg, endast en orangutang haha! Sen gick vi vidare, träffade på en svensk kille som vi glatt följde efter och hamnade på en liten djungeltur idag med, FAST med flipflop. Japp vi var dränkta med lera. Såg inga djur, mycket förvånade!! Efter det såg vi på någon film om orangutangerna, så himla söta alltså!! Sen blev det hemfärd, dela taxi med en gammal britt som jobbade på centret så han gav oss massa förslag på saker att göra när vi kom till kota kinabalu! 

När vi kom hem blev det att köpa lite gotteri för bussresan dagen därpå och sen såg vi på hunger games!! 

Igår så gick vi upp tidigt för att ta en buss till kota kinabalu, tog 7 timmar men kändes konstigt nog bara som typ 3, så de var skönt!! Sen när vi kom fram så checkade vi in på ett hostel, gick runt och kollade lite, gick till ett shopping center sen hem för att kolla på paradise hotell! 

Idag så bytte vi hostel, sen tog vi båt ut till ön mamutik där vi solade och plaskade i vattnet!! Sjukt skönt. Dock massa kineser som försökte fota oss hela tiden, typ låtsdes fota sin familj så ligger vi i bakrunden, fan nästa gång de tar fram kameran ska jag ta fram min och fota dom!!!!! Blir så arg, aja nu har vi precis ätit och ska väl hitte på någe att göra..

Längtar till Bali då man kan festa liten igen och klä upp sig, sminka sig!! Fyfan, har inte sminkat mig på evigheter därav inga egopics här på bloggen ;) 

Tjing







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0