15/11

Idag gick vi upp skapligt för att äta frukosten som va inkluderad, MEN det var endast äckligt rostbröd så vi gick till 7 eleven och köpte nudlar sen tog vi taxin till färjan! Så hoppade vi på och 3 timmar senare var vi framme. Då hoppade vi in i en taxi men efter en stund märkte vi att det inte var någon taxi eftersom att den varken hade taxameter eller nåt visitkort(?) så vi trodde han skulle köra oss nån annanstans haha. Men som tur va kom vi rätt!! 

När vi var vid hostlet som några engelsmän hade rekommenderat så fick vi kika in i rummen men i första var det en ödla och i det andra satt en groda i badrummet haha så vi gick vidare och frågade ytterligare 4 hostel/hotell men inget verkade locka! Så tillslut hittade vi ett fräscht precis vid stranden!! Dock märkte jag att jag glömt mitt pass (!!!!!!) på hostlet i penang så vi måste dit innan nästa destination.. men de kunde hålla det i säkerhet tills jag kom, tack o lov!! 

Så vi packade upp våra grejer och gick direkt ner och la oss där i några timmar sen upp och duscha för att sen gå och äta middag! Så nu har vi precis kommit hem och ska snart möta några svenskar för lite drinkar.

Det var det, tjing










Kommentarer
Postat av: Pappa

Men Eve du inte glömma passet.
Puss

2013-11-15 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0