11-13/11

Vi tog som sagt en powernap, typ hela resten av dagen faktiskt! Blev mest slappande, alla var ju ganska så döda! Joo, gick förresten lite i chinatown.

Iförrigår så blev det upp tidigt för att sen hitta ett shoppingcenter, åkte till time square men det var inget att ha så vi fortsatte till pavillion istället! Där hittade vi alla affärer vi ville till och shoppade väl lite, men det mesta ska vi köpa innan vi åker hem!! Efter shoppingrundan så.. ae kommer faktiskt inte ihåg va vi gjorde, typ duscha och sov kanske! 

Igår så åkte vi till ett elektronikställe där kellan fynda en tab! Efter det åkte vi tillbaka till hostlet för att möta lucie som vi mötte i phuket! När hon kom hit så gjorde vi oss iordning sen åkte vi till petronas twin towers(?) där vi kollade runt lite, sen bestämde vi oss för att se på bio haha! Så det blev Carrie, inte världens bästa kanske.. sen åkte vi hem, träffade några sköna engelsmän och sen gick vi upp till rooftopbar och sen efter det var det läggdags!

Idag så gick vi till busstationen först och köpte bussbiljetter till penang, så vi 12 i natt åker vi dit. Efter det åkte vi till pavillion igen och sen skulle vi ta en taxi till en fin park men chauffören lyckades köra oss fel. Så vi hamnade i fel park där det var helt öde och helt plötsligt börjar det spöregna, åska och blixtra så vi gömde oss under ett litet tak med två indier haha! Så fick vi stå där kanske en halvtimme men regnet slutade aldrig så lucie sprang och lånade ett paraply så gick vi i omgångar till busstationen, så hitta hon en taxi så vi kom hem tillslut. Eftersom vi hade checkat ut idag så kunde vi inte gå upp till rummet så satt och prata lite lobbyn då en brittisk tjej övertala oss att följa med till skybar för ladies night, så vi lånade en toa och bytte om och sminkade oss för att sen ta tunnelbanan dit! När vi var framme så fick vi varsin margarita och satte oss där vi hade bästa utsikten!! Sen kände vi oss lite hungriga så tog taxi till ett indiskt ställe där man åt maten på bananblad haha. Och nu har vi precis kommit till hostlet igen, så sitter i lobbyn och väntar på att klockan ska vi 11 då vi ska dra oss till busstationen! 

Nu ska jag alla fall byta om och ladda min mobil. Tjingtjing

OCH NAEEEE, nu märkte jag att jag hade raderat ALLA bilder som jag fixat och trixat så de skulle bli bra till bloggen för jag tänkte att jag redan hade bloggat, jävla bajs!!! ååh, måste jag gör om det........ dingdong dingdong (som thaitanten i patong skulle säga)








Kommentarer
Postat av: Mamma

Ah....det är SÅÅÅÅÅÅ kul att läsa Din blogg, gumman :-) :-) :-) :-) Det är mulet o disigt o lite regningt o jag var trött när jag kom till jobbet....tänkte börja jobba, men så hoppade jag in på Din blogg bara för att kolla upp Du hade lagt in nåra nya bilder o så var jag tvungen at läsa också. Jag kunde inte låta bli att skratta högt o nu är jag på jättebra humör fastän jag är jätteavundsjuk på hur roligt Ni har det. Hälsa Linda o Kelsey :-) Kram mamma.

2013-11-14 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0