1-3/11

I förrigår blev det faktiskt en lugn kväll, vi var dock sugna på att gå ut men vi höll oss! Gick istället och köpte sjukt mycket med gotteri, men blev bara illa mående när vi hade börjat äta lite så mycket av det slängdes haha.. sen så blev det sängdags!! 

Igår så vaknade vi skapligt för att packa det sista, sen väntade vi på att klockan så bli ett då båten skulle ta oss till phuket!! Var lite sorgligt att lämna stället faktiskt, men som alla säger: man måste tvinga sig från ön så småningom!

När vi var framme i phuket så tar en minibuss oss till ett hostel i phuket town, helt okej ställe tills jag stod i duschen och precis hade tvålat in mig och allt vatten tar slut haha.. INTE OKEJ!! så fick sätta mig på rummet och låta tvålen torka in tills vatten sen gick igång. Blev en läggdags tidigt igår också, fanns inte så mycket att göra en lördagkväll där vi befann oss iaf!

Så idag tog vi bussen till patong, alla som vi har pratat säger att det är en skitstad men jag har bara fått bra intryck än så länge! hostlet vi bor på är helt okej och tar bara 2 min till stranden. Så direkt när vi anlände bytte vi om till bikinis och sprang dit för att bada, mötte också två amerikanare som vi snackade lite med och de tipsa om lite grejer man kunde hitta på här! 

Efter stranden drog vi hem och duschade sen åt vi lunch och nu har vi precis kommit hem efter lite shopping! Ikväll ska vi nog försöka festa till det lite

Glömde nämna att jag och Linda gjorde sånt där fiskspa, när fiskar äter upp fötterna på en, fyfan va äckligt det va.. längsta tio minuterna någonsin haha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0