If you can't love me now, don't love me later.

Sådär då har en till vecka passerat, ooooch på den veckan har jag varit i Stockholm med Emme, vi tog en tripp dit för att hämta upp hennes Zanzibarkille tidigt dan efter! Så den dagen bjöd på, inlåsning i sitt eget hem (hade dock 5 andra utgångar att välja på som tur va), missfärgning av Emmes hår - blev rosa... haha, felkörning, försök till rappande av låtar, galleriahäng, misslyckad bokning av hotell - var tydligen ett vandrarhem, hungriga tjejer som inte hittar någonstans att äta middag - går till Ica och får en ritad karta ooooch en trevlig överraskning över viber av tjejerna som är i kroatien!

Sen dan efter åkte vi till Arlanda och hämtade upp Adrian sen hem! Kände att jag hade fått feber så somnade direkt när jag la mig i sängen. men sen på kvällen ville Mimmi att jag skulle följa med ut och så var det ju after work! Och eftersom jag fick dåligt samvete över att jag var sjuk så tog jag några panodil och följde med iaf!

Sen har jag också jobbat lite, var ju dock astäppt i näsan så när jag satt i biljettkontoret var det många gäster som sa "oj, du låter förkyld.." Eeeh jaa kan va för att jag är det haha! Sen var det ovanligt många som tilltala mig med mitt namn, blir alltid lika förvånad sen kommer jag på att jag faktiskt har en namnskylt! Så var det också ett gäng grabbar i min ålder som försökte lura mig att de var 12 och skulle betala barnpris "vill du se legg eller, aefan glömde det i bilen" haha.. knäppa, så var det en av dom som stanna kvar när alla andra gått och bah, "men hur mår du Evelina, mår du bra? Hur är det med familjen, husdjuren, mannen? Känner du dig obekväm? Jag brukar få folk att känna sig obekväma!" Haha ae det kan jag verkligen inte förstå varför! Sen fick jag dricks så drog han iväg.

I lördags blev det förfest hos emmeluttan, sen drog vi in till pulsan! Sjukt kul kväll, och på söndagen blev det grillat med familjen sen pizza och bakishäng hos Mimmi med Micha! Mycket snack och massa gott.

Och idag var vi på gymnasieslaget och kollade lite, sen blev det chicken kebab och efter det hem och göra ingenting tills nu!

Jävlar vilket långt inlägg.. hade visst massa att dela med mig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0