I don't want to hold you if you want to go, I'm not going to make you feel love if you don't.

torsdagen spenderades på jobbet och efter det blev det trädgårn med tjejerna! i fredags så jobbade jag också och efter jobbet blev det chillidill och wiispelande med mimmsan och becca! 

och så kom den efterlängtade lördagen! drog först till systemet med emme och mimmi, sen vidare mot blacka för att hänga lite på minneskonserten för bob marley! sen drog vi och käka pizza och mötte upp nisse och hans polare för att gå tillbaka till minnesgrejen för att se kalle bah, men eftersom det blev uppskjutet så åkte vi hem till mimmi igen och gjorde iordning oss! seeeen till minnesgrejen igen, då kalle bah spelade. 

efter det hämtade vi upp micha och åkte til stina för att shotta lite tequila!! sen börjar dramat, åker spårvagn och börjar prata med nån random kille (som sitter själv) , sen när vi hoppar av märker jag att min mobil är borta, och just då pratar den här random killen med en kompis som frågar om nån han kände tappa sin mobil på spårvagnen. hur cooolt var inte det?! så jag och michan drog till puls och mötte upp killen som hittade den, fyfan vad glad jag blev! så vi bjöd honom på en tequila sen drog vi in på puls! väl där inne märker micha att hennes väska är borta sen minns jag inte så mycket tills jag vet att hon ringer så är hon uppe vid sfbio för att leta efter väskan och jag är på puls så jag springer allt jag har dit för att hjälpa henne att leta, så var den inte där.. så tog vi taxi ner till puls igen haha.. sen väl på puls igen så märker micha att hennes mobil är borta, så nästan hela natten gick åt för att leta efter försvunna saker, men lite innan stängning och 12 samtal senare till michans mobil, så hittar mimmi den i sin väska så då blev vi alla glada igen och dansa den sista stunden! och efter det stängt drog vi på efterfest! sjuuuuk kväll men aaasrolig!!

på söndagen blev det donken till frulle med micha sen så tog jag bussen till mimmi och hängde där lite med emme också, sen åkte vi hem och jag somnade ganska snabbt!

idag så har jag degat lite på altanen, och nu ser jag på oc och väntar på min kebabrulle och senare ska jag nog hitta på något med marcus, yeeshyesh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0