But I would walk 500 miles, and I would walk 500 more.

Jahopp, har jobbat de senaste dagarna förutom i onsdags, trivs fortfarande lika bra!! Stod och sålde skrindor nån timma en dag så kommer två äldre förbi och frågar vilken väg dom ska ta för att slippa alla backar för den äldsta av dom orkade inte gå eller var det var, så drar jag kommentaren "men hyr en skrinda vettja" och ingen av dom gjorde en endaste min hahah, det var jobbigt!

Menee det var väl det.. haha nae men efter jobbet i tisdags, alltså på Valborg så blev det tapasmys hos beccccaa! Syykt jekla go mat asåå! Efter det drog vi och mötte Micha på världens, blev häng där och sen tänkte vi gå ut på Hugo tills vi såg kön, då bestämde vi oss för att åka hem istället. Men de vare värt!

På onsdagen blev det lite tittandes på majtåget med mimmsan, mallan och rikard, sen lyxade vi till det med plankstek!

Igår så satt jag hemma och åt lite sen ringde det på dörren så går dit och ser att EMMEEEE STÅR DÄR!!!!!! Hela 8 månader har tösen varit borta men är äntligen hemma igen!! Becca var också med så vi drog och överraskade mallan och mimmsan också!! Så blev det pommetallrik på hugos, efter det kom Marcus och hämtade mig så bowlade vi, båda sög.. fick typ 200 poäng på fyra rundor hahah.. sen blev det en promenix med hans hundar och sen hem för att sova!!!

Så idag var det jobb igen, och nu ska jag göra mig iordning för lite tjejmys hos becca :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0