So we put our hands up like the ceiling can't hold us.

ahopp, sen jag kom hit har det inte funnits så mycket jobb eftersom det börjar närma sig påsk tydligen, så jobbade inte alls mycket förra veckan, sen den här veckan lär jag inte jobba nånting, jag klagar inte!! så förra veckan blev det mest att slappa hemma, gick runt på stan och kolla lite med micha och sen blev det massa foton ute vid bryggen, jag agera fotograf och micha model! sen har vi kollat färdigt på prison break, fy satan vad sorligt slut alltså. ville brista i gråt när michael dör, men mina roomiesar verkade inte tycka det var lika sorligt så försökte hålla in det mesta men många tårar kunde inte stoppas! vill nästa gråta just nu när jag tänker på att han faktiskt dog, men sen vet jag ju att han inte är död på riktigt haha! 

iaf vad har hänt mer? jooo det är väl mest jag och micha som har hängt, lagat lite mat, slappat och kollat på H2O haha. seeeen så aa i fredags fick jag bestämma mat eftersom jag fyllt år, så då blev det kylling, pomme, tsatziki och sallat. mycket gott! sen kom tha boyzzz, så kollade vi på fotboll, så himla tråkig match. hände iiiiingenting. sen plus att vi var tvugna att se på arabiska för att det var bäst kvalite eller nåt. ahahh. 

och så i lördags blev det en tur till åsane med micha och emma, kollade lite och sen blev det hem igen och började med maten! efter det såå gjorde vi oss iordning sen traskade vi bort till linh och dom för fiesta, sjukt lyckad kväll, dock spårade det lite, folk strippa och hoppa på borden, glas krossades, golvet täcktes av öl, kort kastades (haha) och lite harlem shake på det. fint. sen drog vi ett gäng till sjöboden och efter det blev det hem och däcka i sängen! 

igår blev det sänghäng för min del, orkade inte ta mig upp. haha. men sen tog jag tag i mitt liv och förflyttade mig till soffan för att se på H2O med micha. på kvällen blev det wook med tjejerna och sen chips och dipp framför en film!

OCH IDAG, ska jag, micha, emma och killarna dra till staden för att checka läget sen storhandla inför påskmiddagen vi ska ha på lördag, supert!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0