So let your heart hold fast for this soon shall pass, there's another hill ahead.

På måndagen, tisdagen och onsdagen så blev det storhandling till påskmiddagen vi ska ha på lördag. mer än taggad!!!!!! Sjukt kul ska det bli!!!!!! sen har jag och Micha planerat lite påskjakt och lekar, kommer bli så bra. Annars har det inte hänt så mycket, mina axlar är förstörda efter allt bärande på matpåsar bara. Joo lite våfflor, eller vi hade inget våffeljärn så blev våffel/pannkisar framför h2o med Micha.

Igår kom Tilda hem med ett brunfejs eftersom hon varit och åkt skidor i hela fyra dar, så idag gick vi upp för flöyen med hennes familj, sen blev det lunch och middag med dom hemma hos oss, miicket trevligt, massa skratt.

Imorn planerar vi att förbereda lite inför påsk, sen blir det förhoppningsvis filmkväll med gottlänningarna!!!

Just nu vill jag aldrig flytta härifrån juu. har varit så glad så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0