Just a mortal with potential of a superman.

Ojojoj har inte bloggat på en hel vecka!! Dåligt Evelina. På vardagarna har jag alla fall jobbat, märkte det senaste dagarna att chefen (som likna t-bag i prisonbreak) var lite skum. Sa hela tiden att jag inte fick åka hem nästa vecka för att han ville att jag skulle jobba där och att jag kunde fira min 20 årsdag på jobbet istället. Sen en dag tog han fram ipaden och fotade mig.. wtf. Haha ae skum var han iaf!

Tillbaka till nåt annat då. Efter jobbet = komma hem, äta lite, kolla på tv lite, sova lite. Sen var det helt plötsligt fredag, då efter jobbet blev det häng hos johan och därefter drog vi alla till oss för att laga lasagne, sjuuuuuukt gott!! Sen somnade de flesta i soffan framför så ska det låta haha.

Igår blev det staden med emmsan, såklart glömmer jag plånboken, så blev ingen shopping för mig.. sen blev det hem och fixa oordningen sig så drog vi till Johan för förförfest! Man vet att det kommer bli en kul kväll när man börjar köra tysta leken.. haha!

Efter det traskade vi bort mot linh och Emilias crib, för förfest som blev fest. Blev lite drickspel och pakter. Powerpuff pinglorna mot hageby fuckers. Slutade med att alla blev väldigt runda om fötterna. Någon gjorde stagedive ner för trappen, någon blev släpad upp för trappen, någon däckade och någon ringde brandkåren. Sjuuuukt kul kväll som sen slutade med kebabrulle framför shes the man innan vi däckade i sängen!

Lite roliga och interna citat från kvällen var också:
"Hans farsa är Harris calvin"
"Förlåt för att jag bet dig"
"Är du ledsen? Den som gör dig ledsen klår vi ner"
"Det enda jag vill är att vara en hipster"

Och så idag tänkte vi köra fotboll om inte alla är för bakis för det haha. Sen blir det iaf massa gott och mys framför melo. Och sen måste jag packa färdigt för imorrn åker jag heeem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0