It's my birthday, I get high if I want to.

Nu är man hemma i Sverige igen dåå, flygresan gick bra, så kom Mallan och Rikard för att hämta mig, så blev det en liten shoppingstund i Stockholm! Hittade dock bara ett iphoneskal och nagellack. Men bra det, blev det mer pengar till sprit idag juu hihi!

Sen blev det hem och öppna resväskan, sen kom Malin och Roos så körde vi buzz och kort och prata massa skit, insåg hur mycket jag saknat dom assååå!! Sen åkte dom hem och så blev det att få sova i mitt saknade rum i min saknade säng!!

idag då så fyller jag ju faktiskt år, dan började med lite sång och presenter av Linda som överraskade mig, sen skulle vi åka till systemet men påvägen skulle vi bara stanna på Söderbergs för att kolla till bilen. Men så visade det sig att det var en läcka vid motorn så den var inte körbar, så vi fick åka därifrån för att sen kunna bärga bilen så att Linda kunde få en hyrbil haha. Så två timmar senare var vi i alla fall på systemet, shoppade lite och fick lite grattis av personalen och kunden bakom mig haha!

Efter det så blev det stan med Mallan och så bjöd hon mig på lunch på Mimmis visthus, bästa Malin!!! Och sen så blev det hem och göra sig iordning för att fira mig med familjen och farmor och eeefter det tog jag bilen och hämtade becca så åkte vi in till musikquizen haha ! Sjuukt trevligt!! Ohså nu är jag hemma och ska sova och tagga för imorn! Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0