I know you said "can't you just get over it?" It turned my whole world around and I kinda like it.

idag så kom jag på mig själv att tänka på engelska, jag har aldrig förstått hur folk kan tänka på engelska, eller alltså klart man kan tänka på engelska men alltså tänka så som om det vore ens språk, men idag bara för att jag alltid måste prata på engelska så tänkte jag på engelska haha, började småflina lite när jag tänkte på det, sen tänkte jag att jag skulle berätta om det, sen tänkte jag att jag tänkte att jag berättade om det sen blev det att jag tänkte att jag tänkte att jag tänkte att jag berättade om det, sen tänkte jag att jag tänkte att jag tänkte att jag tänkte att jag berättade om att jag tänkte berätta det, osv osv. sjuukt jobbig..t, det tog lixom aldrig slut på tänkandet så försökte sluta tänka på det och då blev det att jag tänkte att jag tänkte att jag tänkte att jag berättade att jag tänkte berätta det och att jag då tänkte berätta att jag försökte sluta tänka på det och då blev det att jag tänkte att jag berättade att jag tänkte sluta tänka på det och sen osv igen då. ae fy, livet är hårt ibland hahah. började skratta åt mig själv när jag tänkte på "allt" det där. kan ju nämna att jag stod och sköljde ur typ 100 (överdrev lite) kaffekannor 3 ggr på varje för att det var klor i och det var ju så tråkigt och så började tänkandet. japp. hoppas ni förstod... haha
och idag var faktiskt min sista dag på det här jobbet, för den jag har jobbat åt nu i 5 veckor kommer tillbaka, lite skönt med omväxling, men tråkigt att börja på nåt nytt när man redan kan allt på det andra stället. men nu får jag alla fall en timma mer per dag = mer pengar höhöh. och bara för att det var min sista dag så hittade jag tillslut var fetaosten gömde sig i salladsbaren.. har alltid sett fetaosten stå i kylen och hur den alltid går åt och dom beställer in mer, men jag har aldrig förstått var den har tagit vägen, så alltid gått och suktat efter den, sen idag.. sista dagen.. hittar jag dom blandat med någon annan sallad i salladsbaren, fyyyy. aja fick ju äta på dom tillslut, dock inte lika goda som jag föreställt mig men endååå.
förresten så är det fan fredag igen, var försvann dagarna som kom efter söndag undrar jag?? och så är det fan mars redan, vart försvann februari.. tiden går bara snabbare och snabbare. men iaf. efter jobbet kom jag hem, så blev det lite pasta och carbonader med kellan och micha framför en skräckfilm. och nu kom killarna hit med kostymer på sig (?) och ska laga lite mat så blir det mys framför tvn kan jag tänka mig. OCH 19.45 har jag en skypedate med mallan, wuuhuuu.
och om 10 dagar, 4 timmar och 51 minuter fyller jag år, GAAAAH, ska rensa systemet!
här kommer en bild på hur full jag ska bli när jag ska ut på puls med mallan för att fira mig dåå, dock ser jag inte så full ut MEN. måste ha blivit drogad eller nåt, dagen började med att svepa ren sprit ur en flaska, gick inte så bra och var sjukt äckligt, sen väl på partybåten var det gratis sangria och öl, blev så full att det höll sig hela dagen/kvällen/natten. ojoj. helt sjukt. hände massa roliga grejer som jag tänkte dela med mig av men kom på nu att jag inte orkar, plus att det här inlägget blev ganska långt! aja nu ska jag gå och vara social, jappjapp. bra idé evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0