Honey, I'm hooomee!

Insåg efter två flygresor och en bussresa från Sverige till hit att jag faktiskt gillar bergen ganska jättemycket! Det är så himla fint och det känns bra att vara tillbaka, sorligt men skönt också på nåt sätt att åka hem igen om 5 veckor, men vem vet kanske kommer tillbaka till hösten!

Kom iaf hem med massa nudlar, choklad, chips, tortelini (?) och så en liten present till tildutt som fortfarande ligger på plussidan eftersom hon varit snällare mot mig än vad jag varit mot henne, men det ska vi ändra på !! Glömde dock kortet i mammas bil som hon skulle fått också :(

Nu ligger jag iaf nerbäddad i en sååå mycket skönare säng än min egen, inte så konstigt att jag inte kunde sova längre än till 7 på mornarna när jag var hemma! Haha, aja nu ska jag lyssna på lite gavin degraw och sova, nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0