Cause it's you.

woop woop. idag är det dags att bege sig hem till bergen igen!
veckan här har gått sjuuukt fort, i onsdags så blev det stan med malin sen på kvällen så var vi i rikards lägenhet och förfesta, sen kom becca så drog vi till k7, helt dött så blev hugos på direkten. askul kväll! på torsdagen blev det pizza, vindruvor, chips och cola framför vänner med becca och sen prata ut en del haha, och efter det blev det hem och köra tvspel med lennyyyyyy och gotta sig med pizza och cola (igen) framför eva och adam !! om jag hade gått ner något när jag varit i norge så har jag utan tvekan gått upp dom kilona den här veckan haha. sen på fredagen blev det fika på curiosa med mallan och becca sen på kvällen var jag hemma, åt grillspeeeeeett och såg på film med mammsen och pappsen! och såå i lördags så firades jag lite av släkten, blev massa god mat och fika och sen på kvällen blev det förfest hos rikard igen med mallan, och så självklart puls på det. njöt varenda sekund! hoppas utelivet i bergen har nåt bra att erbjuda nu när man är 20 (!!!) känner mig dock fortfarande som 18, så borde ju passa in bland småttingarna på exodus iofs, men njaaaae.
igår blev det att slappa i sängen framför american pie, sen kom lennyyy framåt kvällen, så blev det en sista tvspelskväll innan jag åker, sen somna jag till new girl. och nu ska jag väl packa ner det sista, sen kommer mallan och säger hejdå, så ska jag och mamma åka till arlanda!! yeey. ångrar att jag valde att behöva mellanlanda.. måste åka härifrån vid tre sen är jag i hemma i lägenheten halv 12 kanske.. blä. hoppas jag inte behöver jobba imorn hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0