You can't keep on like this, now's a better time as any.

Idag gick jag upp och käka frulle med Tilda vid halv 8 sen gjorde mig iordning om jag skulle jobba! Efter att jag var färdig la jag mig under täcket och kollade på spiderman och väntade på att adecco skulle ringa.. såå ringer dom inte BARA för att jag var färdig.. så somnade om sen blev det bagels med Kellan framför Charlies änglar och då passar det att ringa så blev att jobba själv IGEN! sen när jag var färdig gick jag hem

senare åkte jag, Kellan, Adam och Johannes till Ikea för att handla på oss lite grejer sen blev det hem igen och nu ska vi se nästa avsnitt av preeetty little liiiaars, som jag längtat!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0