Want me to wait for you? aint nobody got time for that!

har helt glömt bort att berätta att jag höll nästan på att dö TVÅ ggr förra veckan, både i fredags och i lördags haha!! i fredags efter jobbet så hade jag och linh väääldigt bråttom till bussen så vi blev ninjas och flög över staket och kröp under buskar naeråå, men vi skulle alla fall korsa en väg och det var en tunnel nån meter ifrån så vi såg inte att en bil kom, men aa det gjorde det och var nära på att köra över oss båda, hela mitt liv hann spelas upp framför mina ögon, MEN vi klarade oss.. undra hur mycket han skrek åt oss haha. men vafan man kan ju inte missa bussen ju.. inte ok!
sen var det i lördags, jag hade köpt fruktvin och fattar inte hur man får upp den där jäkla korken så jag står där ett tag med huvudet över flaskan (trög som jag är) så bah helt plötsligt PANG BOOM, så flög korken i 567 km/h rakt upp i taket bara nån ynka pyttemillimeter ifrån mitt stackars huvud, sen så råka jag då vaska typ en tredje del av fruktvinet tack vare det!! aja jag är glad att vara i liv, hörde att det fanns folk som hade dött av att få en vinkork i huvudet..
japp det var det, idag gick jag upp kl 05.00, YEY. för att jobba. stod typ i disken hela dagen. så kände mig asäcklig och ganska så ful eftersom jag inte hann sminka mig innan jobbet, aldrig känt mig så ful förr faktiskt, gick runt med luva på väg till bussen och hem haha. så tänkte hoppas inga av killarna är hemma när jag kommer hem, så var dom ju såklart det men hann smita in i duschen innan nån hann se mig, pjuuh.
just nu sitter jag och fryser rumpan av mig och så är jag så hungrig så jag tror jag kommer dö, ännu en gång. sååå nu blir det lite matfix sen ska jag slappapapapaaa och mysa ner mig i min alldeles underbara chilifilt!!
har suttit i minst en halvtimma om inte mer för att leta bild, HITTAR INGEN.. ååh. ger upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0