Står och låtsas inte se att du står precis bredvid.

Först vill jag säga grattis till min underbara farfar som skulle fylla 80 år idag. Kan inte fatta att det snart har gått 3 hela år sen du togs ifrån oss. Kommer ihåg det som igår när jag satt och höll din hand, saknar dig lika mycket som då. Hoppas du har det bra där du är nu, bästa du <3

För det andra tänkte jag berätta min såååå händelserika dag.. jobbade till 2, sen blev det hem och slänga i sig nåt att äta för att sen möta Johannes vid 711. Så följde jag med honom till vinmonopolet, och andra ärenden han skulle göra! Sen blev det hem och inte göra mycket. Just nu i detta ögonblick sitter jag och lyssnar på låtar som har ordet Evelina i sig. Pappa sa för nåt år sen att jag var döpt efter låten Evelina av Peter lemarc, vet inte om han var seriös men den lyssnar jag på nu haha!

Imorn har jag sovmorgon för dom som ville veta, ska bli sååå skönt!

Känns som jag har nåt roligt att dela med mig av men kommer bara inte på det, joooobbigt. Aja haaa dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0