Only know you love her when you let her go.

woop woop, idag var jag på intervju för en ny restaurang som ska öppna på flygplatsen den 4 mars, fick jobbet!! men det var bara 50 % så ska fortfarande jobba på adecco dom dagarna jag inte jobbar på flygplatsen! sen ringde också 7 eleven och skulle fråga om jag ville jobba hos dom, men var tvungen att tacka nej, snacka om att det är lätt att skaffa jobb här haha.
iaf sen tog jag bussen hem med musik i öronen, nästan bästa som finns, bara drömma sig bort liiixom! när jag var framme i centrum så tog jag spårvagnen till skatteverket och på spårvagnen träffade jag en kille som var med oss på nyår som bara snacka engelska och var efter mig nästan hela kvällen, så började han prata med mig och bah men vi måste ta en kaffe nån dag, kan du ikväll, kan du imorn, kan du på onsdag, kan jag få ditt nummer? jättejobbig, sen är han typ 30+....... gaah haha. jobbigt att han är kompis med våra kompisar så om jag ser honom igen får jag väl ljuga och säga att jag har pojkvän eller nåt så han slutar fråga haha , elak jag är !!
men alla fall på skatteverket fick jag sitta en timma och vänta på min tur sen gick jag hem och väntade in kellsan som kommit hem igen efter att varit i nöörrköping i en vecka! så vi keka lite bagels sen dissa hon mig för adam :( så nu har jag bara suttit vid datan, ska göra lite mat och se på film nu tänkte jag, yeeshyesh
vill dela med mig av min fina bakrundsbild på datan också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0