Now you see it, now you don't.

hittade faktiskt förvånansvärt bra till jobbet igår, även fast det tog en timma att gå i rask takt haha. det var på en medicinskt universitet jag var på, så fick typ fixa mackor hela dan, kändes som att jag var på praktik fast att jag får betalt, sooooft! sen kom jag hem så blev det lite how i met your mother med marre, sen kom även emma på besök. sen vid halv nio när tilda kom hem från jobbet så fixade vi lite kääk, köttfärssås med pasta, kämpegott! pratade lite med farmor som hade varit på sjukhuset idag också, så får verkligen hoppas att hon blir bättre!!
idag så råkade jag försova mig, skulle gått upp kl 6, men vaknade och somnade om så nästan 40 min senare hoppade jag upp ur sängen och fixade iordning mig. sen orkade jag inte stressa, så kollade faktiskt upp buss, och googlade vägen till busshållsplatsen, gick suveräääänt! sen kom jag till jobbet och gjorde samma som igår. efter det så visste jag inte om jag skulle gå hem eller ta bussen så tänkte jag om jag går till närmsta busshållsplats och det kommer en buss precis då så hoppar jag på den, såklart kom det en buss PRECIS när jag är vi hållplatsen så hoppade på den med hopp om att jag skulle komma till centrum, vilket jag gjorde, pjuh!
så blev pw därifrån och hem, hemma så blev det en powernap på mer än två timmar haha.. och nu ska jag ta en dusch, sätta på partymusiken i högtalarna och fixa iordning mig tills ikväll då det blir feest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0