Lights will guide you home and ignite your bones and I will try to fix you.

så himla ovärd dag alltså!! skulle komma så fort jag kunde till nån konstig grej vid flygplatsen så hinner jag bara vara där i TVÅ timmar, plus att jag fick vara själv också ! hela bussresan tog fan längre tid än vad jag fick jobba.. blää. sen kom jag hem och satte mig i sängen sen kom också kellan, adam och johannes (adams kompis som flyttade hit i natt) så keeeka vi lite pyttipanna sen drog kellan till jobbet och tilda aka tha dagisfröken kom hem från jobbet, så chillidilla vi lejte, tror vi utmanade dom på nån fifaduell nån dag haha. sen följde jag med tilda som skulle och jobba igen för att passa på att köpa lite mat, sen traska jag hem igen och har inte gjort alls mycket. tyyp lagat mat, ätit den, sett på heroes och lyssnat på fina låtar haah!
och uppdatering om 30+aren, han hade både smsat OCH ringt till mig idag... och pinsammast var när jag sluta jobba såg jag att ett okänt nummer hade ringt, tänkte att det kanske var nåt jobb så ringde tillbaka så var det 30+aren.. jooobbbigt, så var tvungen att säga att jag fortfarande jobba och han bah men hör av dig när du slutat, mmm.... NAAT! haha
men nu ska jag alla fall fortsätta att se på heroes elleeeer lyssna på musik.. hm svårt val.
juste blev bästis med ett pensionärspar när jag väntade på bussen hem, hörde dock inget av vad dom sa men jag log och nickade och skrattade lite när dom skrattade haha.. hörde några få ord som, "marinsoldat", "BOOM BOOM BOOM tuuuusen soldater på rad", "fotboll i island", "polen" .. ja det va typ det jag hörde.. trooooor att han pratade om sin ungdom som marinsoldat och fotbollsspelare.. men vet inte riktigt. men trevliga var dom i alla fall!
det var det, hoppas jag får jobba mer imorn annars vet jag inte vad jag gör!
juste igen, kom på meningen med livet.. mat, jappjapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0