I said baby you're my dream, he said no hun, just your wish.

sitter här och har inget att göra, för vad ska man göra om det inte finns nåt att göra?! kluring. det är i sånna här stunder jag saknar hugo och gucci som man kunde ha vid sin sida just nu :(( har alla fall suttit hur länge som helst och räknat på hur mycket jag får göra av med per månad och vad jag minst kommer tjäna i månaden.. så jag vet om jag kommer gå plus eller minus, men nu ser det ut att gå plus om nån månad iaf haha!
sitter också och kollar på biljetter hem, men måste höra med jobbet om jag kan ta ledigt när det precis är nyöppnat, hömhöm. men får hoppas att det går, har redan bestämt vilka jag ska träffa och iiinte träffa (internskämt, bara mimmi som fatthhaar), det gäller att planera lixom annars kommer jag inte hinna allt jag vill göra på en vecka hemma i norrpan, haha !! naerå, det är nåt jag hatar med mig själv att jag aldrig kan bestämma mig och att jag alltid måste veta allting och hur mitt liv ska se ut. varför kan jag inte bara låta allt vara och se vad som händer istället för att planera allt i minsta detalj redan nu, har blivit som mimmi, en planeringsslampa hehe.
snart kommer alla fall tilda och kellan hem såå kanske jag blir lite gladare, har också blivit utmanade av adam och johannes på FIFA-turnering nån dag, vi kommer krossa dom, helt klart! och ikväll blir det prettyyyyy liittle liiars igen, woop woop.
nu ska jag alla fall hitta på nåt att göra, JUSTE snart kommer micha hit också lite mindre än en vecka kvar, hur kul?!?! JÄÄTTE :D
bara för att jag är dålig på att ta bilder så lägger jag upp lite på dagar jag saknar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0