I knew you were trouble when you walked in.

Adecco ringde och fråga om jag vill jobba idag, så sa jag att jag kunde så skulle komma så fort jag kunde! Och eftersom jag inte visste var jag skulle var Tilda och jag tvungna att googla, så fotade jag och tog spårvagnen nånstans. Så ser jag att jag åker fel så hoppar av första bästa hållplats och går nån konstig väg som känns rätt, sen ser jag på andra sidan tågspåret byggnaden jag ska till så jag fortsätter gå för att se om jag kan korsa tågspåret nånstans, men NAE!!! gick i en jävla kvart så fick jag vända och gå tillbaka sen gå runt hela skiten för att seeeen komma på rätt sida! Väl där så fanns det inte så mycket att göra, fick stå lite i kassan och typ titta på haha.

Sen blev det att gå enda hem så ville Tilda ut och gå så vi gick en stund och nu ser vi på pretty little liars, sen ska jag se till så att jag hittar till universitetet jag ska vara på imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0