I admit it, I left you standing there and now I regret it.

igår blev det upp vid 5 igen för jobb, tiden gick asfort! var en ny norsk kille som jobbade där bara igår som var astrevlig så tiden bara fooooor iväg, vi fattade dock inte varandra så fick prata lite norsksvengelska haha. efter jobbet så hade vi sällskap hem, visade sig att han bara bodde nån minut ifrån oss, sen när vi skulle skiljas så stod vi bara och typ skratta sen helt plötsligt var jag påväg hem, så kom jag på då bah fan kunde ju frågat om facebook så kunde man fått nåra fler kompizaaar, men bajs då!! aja får se, kanske går på honom på stan eller nåt haha!
iallafall sen kom jag hem så blev det lite tetrisspelande med michan, sen hände det inte så mycket mer. gick oh la mig tidigt eftersom jag var tvungen att gå upp kl 5 idag IGEN och IMORGON.. döööööö.
idag har jag också jobbat självklart, om det var nån som missade det. gick brabra, dock så var det inte lika roligt idag, jobbade med polacker som pratade sitt egna språk så jag satt och lyssnade på dom på rasterna och hittade på vad det var dom pratade om, ganska underhållande haha. sen blev det hemgång i spöregnet. hemma så har jag inte gjort så mycket, ätit, kollat på himym.. aa typ det spelat lite spel ocksåååå. ohså sällskap med en michelle som sitter brevid!
hopp, fanns inget mer roligt att berätta, snart är det läggdags yeeey.
jusssstteee, vårat vin är färdigt nu iaf, så ganska bra anledning till att festa i helgen tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0