Far longer than forever.

Igår blev det också att gå upp vid 5 för att jobba, men igår var det kul att jobba iaf och dagen gick sjukt fort! Sen kom jag hem och Tilda med nåra minuter senare, så fixade vi mat och kollade på prison break! Efter det drog vi två upp till pöjkarna och spela FIFA, haha! Det gick väl som det gick, men nästa gång ska vi krossa dom, för vi blev ju bättre och bättre för varje match vi körde! Efter FIFA spelandet blev det hemgång och jag var tydligen så trött så jag somnade med datan på magen!

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på båda legally blonde filmerna och nu ser jag på svanprinsessan. Ikväll står 20 årsfest på schemat, taggar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0